söndag 4 december 2011

Video: Jag är en katt! Vad är du?



2 kommentarer:

  1. För mig har du alltid varit katt. Alltid.. Dvs det 1,5 året jag känt dig, snart två... :p

    Åhå, ingen egentligen lätt fråga.. Jag ser mig på typ hundra olika sätt, tror jga iaf. Men jag kan ju känna mig hemma i både hund och tiger. Mer hund som liten, och tiger äldre. Inte alla kattdjur liksom, men just tiger. Dem är vackra, och häftiga tycker jag. Sen är jag inte jättepåläst om dem heller, tyvärr. Men jag kan ändå känna mig mer som tiger fråån olika stunder...

    SvaraRadera
  2. Hmm, det här var lite knepigt. Jag skulle också vilja säga att jag tänker mig själv som ett djur, eftersom jag älskar dem så himla mycket och oftast kommer jag bättre överens med djur än med människor. På nätet brukar jag kalla mig för DreamingTiger (det borde väl säga det mesta), fast nu när jag faktiskt tänker efter kommer jag inte på något bra argument till varför jag passar som något djur. Kanske flera olika djur ... Det här är definitivt något som jag ska fundera på! Jag återkommer med svar så fort jag har något smart att säga. :-)

    SvaraRadera