söndag 11 december 2011

God förmiddag och det!

Jag sitter och dricker mitt morgonkaffe iköket. Sent, jag vet, men jag passade på att umgås med J-man och se en film igår eftersom han åker idag igen. Känns ju som att jag aldrig får träffa min älskling...

Hur som helst så var min kära mor och syster här igår. De var här för att fira för tidig jul eftersom ingen av dem är i landet när julafton kommer... Så jag fick en bunt jättefina presenter som jag just nu sitter i mitten av eftersom de stått kvar i köket över natten.

Lite av allt roligt jag fått är skönhetsprodukter så jag har passat på att lukta gott med parfym från Victorias Secret, det kan jag unna mig även om jag bara ska jobba idag. Så smetade jag även på lite läppglans som jag fått av min syster och upptäckte att jag har jätteläppar! Jag har ju sagt det för, men jag säger det igen: inte behöver jag någon läppförstoring i alla fall! Naturligt väldigt fylliga läppar liksom... Tack mamma!

Nu måste jag värma kaffet för att jag gjort allt annat än att dricka det, som vanligt, och sen ska jag börja med dagens bestyr... Jag lovar att visa upp resultatet på det som tagit all min tid så fort den är klar! Det är jag ju skyldig dig så klart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar