torsdag 8 december 2011

Selfpitty


Nog för att jag inte har varit särskilt pigg idag, men ändå... Efter förmiddagens videoblogg började jag må mindre bra. Huvudvärk och illamående. Somnade i soffan ett tag... Jag har tagit det väldigt lugnt idag kan man säga. J-man är i Stockholm och jobbar igen.

Så har jag lagat en fantastisk måltid och ätit så att jag ska må bra och vad händer? Jo, jag kräks. Får inte ur smaken riktigt ur munnen. Kroppen vill kasta upp mer, men jag vägrar. Behöver min näring.

Nu tror jag inte att jag är magsjuk, jag vägrar vara det förstår du.. Snarare så åt jag nog alldeles för fort. Jag var väldigt hungrig nämligen. Men det gör mig inte gladare. Usch.. Vill bara krypa ihop i J-mans famn och bli klappad på.. Och det går ju inte. Så det blir väl sängen snart. Iza ska firas imorgon och på söndag blir det finbesök. Så nu får det ge sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar