fredag 2 december 2011

Being grrrly!

Det blev en ganska tidig morgon, trots att jag inte ställde klockan idag. Så ut på stan och frukostfika med två galna vänner. Skrattmusklerna fick sin morgonmotion i alla fall. Även om jag var en zombie halva tiden.

Passade på att köpa mig en bok om virkning när jag ändå var i närheten av Akademibokhandeln... Letade efter en bok om sömnad och hur man gör egna mönster, men det hittade jag inte. Stickning är inte riktigt min grej (just nu) så när jag hittade en detaljerad bok om virkning kändes det rätt bra ändå. Virkning för dummies, fast ändå inte liksom. Awesome!


Nu ska jag lägga en ansiktsmask tror jag.. Min hud skriker efter rengöring och mitt hår skriker för övrigt också efter en tvätt. Samtidigt sträckser jag "Are you afraid of the Dark?" som jag såg när jag var liten. Spökhistorier för barn, men fortfarande härligt nostalgiskt och förvånansvärt bra med tanke på att det är för barn (lite större barn, men ändå). Så vill inte helt lämna Balthazar och streamingen... Men det måste jag ju om jag ska duscha. Dessa i-landsproblem!


1 kommentar:

  1. Jag har lite e-böcker om sömnad och mönster and stuff. så om du kommer hit så kan du få dem om du är snäll :)

    SvaraRadera