onsdag 14 december 2011

Sen dag, sen kväll

J-man kom hem igår och eftersom han jobbat natt var han ju helt slut. Så han fick sova ut idag. Till halv tre sov han. Det innebär att även min dag startade ganska sent. Alla ärenden och sådant som vi tänkt hitta på kunde ju inte göras förrän min älskling vaknat så klart.

När J-man kom hem igår så väntade en glad flickvän som plockat fint och tänt ljus i hela lägenheten. En flaska mousserande blev det också efter maten, fast vi drack inte upp hela. Så blev det marsch i säng redan innan tio så han inte skulle slå ihop i badrummet vid tandborstningen eller så.

Idag har vi flängt runt lite sådär lagom. Jag har köpt lite mer smyckesdelar och material för att äntligen göra min provdocka (det kommer ett inlägg om det när jag fått bilderna av min älskling). Så har J-man fått tejpa in mig och klippa upp höljet. Imorgon kommer jag fortsätta jobba på den så den blir klar. Förhoppningsvis i alla fall.

Nu så avslutas kvällen däremot med cola och popcorn. J-man spelar battlefield och katterna sover i varsin ände av lägenheten.


1 kommentar:

  1. Sv: Jag ser verkligen inte var man ändrar höjden på headern... Men jag antar att jag kollar efter fel kod ><
    Bredden lyckas jag inte få till heller riktigt..
    Då får jättegärna hjälpa mig! Teknik och jag går inget vidare ihop, så jag lyckas inget bra med det där *suck*.
    Varför kan de inte bara göra det enkelt? Skriva rent ut vad allt betyder, inte en massa olika koder som ingen (läs jag) förstår sig på iallafall...

    SvaraRadera