lördag 3 december 2011

Jag har snöre på fingrarna...

Klant är vad jag är. Försöker hitta ett bra sätt att fläta presentsnöre till ett litet fodral till min lypsyl som ett experiment och för att göra en stabil bas som grund tänkte jag att lite lim kanske skulle vara bra... Och det är det säkert också om man inte spiller ut för mycket och fastnar i presentsnörena och knappt kommer loss.

J-man har gäster och även om de lätt kan läsa det här i efterhand kändes det just precis då väldigt pinsamt att ropa "hjälp, jag sitter fast i massor snöre och kommer inte loss". Båda tummarna fastnade dessutom så ett tag var jag lite nervös över att jag inte skulle lyckas komma loss själv oavsett. Men det gick! Även om jag har stelnat lim, färg och lite bitar av snöret kvar på händerna. Superlim blir tydligen varmt när det stelnar. Inte idealt till snörena då kanske eftersom de är av plast.. Eller helt perfekt? Nytt försök senare kanske. Om det inte blir utgång.

Bling, bling liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar