lördag 17 december 2011

Morrn!

Det är lördag och jag och min älskling är redan igång. J-man mer än jag, för jag mår inte helt kry såhär dags tydligen. Lite sömn och näringsbrist kan man väl säga... Men tvätten är igång. Hade det inte varit för vår tidiga tvättid så hade vi nog snarkat en stund till.


Jag behöver fixa till mina stackars naglar igen också... Så fina som de är på bilden är de inte längre kan man säga. Frågan är vad jag ska hitta på för roligt med dem. Det närmar sig ju julafton med stormsteg nu, så kanske något juligt även om jag inte är en särskilt julig tjej? Vi får se. Annars väntar bowling idag. Något som inte heller är min grej egentligen, men klart jag ska vara med för det! Bidra till den glada stämningen så att säga.

Ikväll är det visst lite mini-förfest också... Tror visserligen att jag skippar själva festandet. Men jag ska väl inte lova det. Lovar man att man ska ta det lugnt brukar det vanligtvis bli helt tvärt om. Skulle vara lite skönt att stanna hemma (när pojkarna gått ut) och skissa lite däremot. Måste räkna materialkostnader till slutuppgiften i kursen nämligen! Tänk att jag skulle tycka att en sådan sak skulle vara kul... Spännande...

Min jacka förresten! Jag ska ge den ett helt eget inlägg så du kan spana ordentligt på den. Hugger tag i kameran på en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar