tisdag 27 december 2011

Tisdagkväll

Jag och en halv kopp varm glögg sitter i soffan och stökar ner. Tittar på 27 Dresses och är tjejig sådär som ramarna säger att tjejiga tjejer är. Fast utan att gråta. Än i alla fall. Trött och tvungen att rota fram glasögonen ur en väska i hallen... Ja, där de när jag har dem med mig ut på äventyr.

Egentligen har jag massor att berätta från julhelgen och i alla fall några bilder från igår. Fast jag har ingen lust. Idag gick luften ur mig helt utan att jag var beredd. Kanske helt enkelt för att det har varit så mycket nu i ett par dagar. Och kanske lite för att jag fick ett litet sms där det stod att en i min familj tagit illa vid sig av min "avvisande hållning" gentemot den personen... Självklart var inte sms'et från personen det gällde så jag kände mig väl en gnutta attackerad på sätt och vis. Inte blev jag på bättre humör i alla fall. It's one of those days.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar