tisdag 13 december 2011

Glad fast mindre glad

Klick the pic for animation

Jag är på riktigt bra humör just nu! Bara sådär! Kanske för att jag pratar med ah på msn och det var länge sedan och jag saknar honom... Kanske för att jag lyckats peta i mig äpple och yoghurt till frukost. Kanske för att morgon(förmiddags)kaffet ligger i min mage och skvalpar runt.

Hur som helst... Det är ju alltid härligt att vara på bra humör, men samtidigt så sitter jag här med solbrillor på för att över huvud taget kunna titta på skärmen. Mina ögon gör ansträngningsont och jag är så trött på det vid det här laget. Det är lite därför som jag är mindre glad även om jag egentligen är glad. Tror helt ärligt aldrig jag har haft såhär mycket problem med mina ögon och bara därför kommer glasögonen tydligen aldrig fram. Det är frustrerande.

Fyra veckor sedan jag beställde glasögonen var det igår. Inte coolt. Funderar på om jag ska byta optiker efter det här som du kanske förstår, men samtidigt har jag ju aldrig haft problem med dem innan och personalen är jättemysig... Vi får se. Men det är löjligt mycket problem med den där beställningen.

1 kommentar:

  1. sv: funderar ju på det iaf. mest för att vara säker. liksom ;)

    SvaraRadera