tisdag 20 december 2011

Intern minikonflikt

Här sitter jag och snorar! Project Runway streamas för fullt och jag är inspirerad till max. Jag vill sy, sy, sy! Samtidigt är jag mindre kry än jag vill erkänna... Så jag är lite tjurig. Löste hälften av det genom att sätta upp håret och kladda på massor läppglans. Ser jag bra ut så känner jag mig oftast bra. Simple things...



Så! Den där minikonflikten... Vila eller jobba? Jag vill ju orka åka till Mjölby och det fantastiska silversmidet imorgon. Samtidigt vet jag inte hur frisk jag är, men jag vill inte sitta still och bara sitta en hel dag heller även om det säkert är smart. Jag vill så mycket! Blälälälälälä! I-landsproblem är väldans vanligt nu för tiden märker jag.

Hur som helst kanske jag ska plocka iordning lite i mitt rum och känna hur det känns helt enkelt... Bättre än ingen lösning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar