måndag 31 oktober 2011

Vad fint...

Jag skulle göra frukost tänkte jag och kokade upp lite vatten för att koka ägg. Sen råkade jag hälla det kokande vattnet över min högra hand... Chockade skrik som skrämde katterna åt alla håll och kyla ner massor. Ringa mamma och be om råd.

Vårdcentralen så åt mig att gå till apoteket, lägga om det luftigt(?) och ta värktablett om det gör ont. Om det inte blir värre så klart. Så jag sitter på ett café med tejpad hand och ska äntligen få äta. Suck... Bra start på veckan.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Usch, det där låter verkligen illa :-( Och inte alls särskilt roligt. Har aldrig själv råkat ut för det, fast jag hade en klasskompis i grundskolan som satte strykjärnet mot undersidan av sin arm (?). Det blev ett ganska stort märke och (föga förvånande) gjort ganska ont. Hoppas att det går över snart och inte blir värre.

    SvaraRadera