onsdag 19 oktober 2011

Tävlar hos Bokkei!

När man kan vinna en awesome minitavla och godis från Japan så är det svårt att hålla sig ifrån att tävla. Det finns alltid massor skäl till att man vill vinna så klart... Bara det att en liten överraskning piffar upp vardagen kan vara skäl nog. Jag tänker dock inte fokusera på varför jag vill vinna. Jag tänker fokusera på vad jag ska göra med tavlan om jag vinner! Godiset hamnar ju i magen liksom. Bokkei har bett om ett kreativt bidrag så här kommer en miniserie. (Vill du också tävla finns tävlingsinlägger HÄR.)

"Suck... Fodralet till min HTC Flyer är så trist och tråkigt..."


*glödlampa*

"Lite papper och penna kanske kan råda bot på tråkigheterna?"

*rita, rita*

*pilla, pyssla*

"Så gör man konst!"

"...fast... Ingen vidare bra konst..."

cam to gif
"Bokkei! Kan du inte hjälpa mig att få ett finare fodral till min surfplatta? Jag använder den ju nästan varje dag!"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar