torsdag 6 oktober 2011

Bad day

Jag är gnällig idag. Har en sådan där ledsen dag. Det är okej, det går ju över och man får faktiskt ha dåliga dagar. Även om de stör halvt ihjäl mig. Hur som helst så känner jag mig inte sådär glad och positiv och social som jag vill göra och tänker passa på att skämma bort mig lite med ett varmt bad och stickning... Kanske börjar jag skissa på klänningen jag har köpt ett helt underbart tyg till. Varför tjura bara för att jag har en dålig dag liksom?

J-man åker till Rom och jag kommer inte se honom förrån tidigast söndag (beroende på hur sent eller tidigt han kommer hem). Lite orolig för att något ska hända är jag ju, men så snart han har kommit fram så kommer han messa så jag vet att han mår bra. Ska försöka påminna honom att ta lite bilder så att jag får se vart han varit när han kommer hem. Skulle själv gärna se Rom nämligen. Någon dag ska jag göra det också. Så det så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar