fredag 7 oktober 2011

Tjoho...

Jag har gjort i princip ingenting idag. Det är ganska skönt i och för sig... Lite irriterande också. Tycker ju om att göra saker. Skulle behöva städa också... Fast det är ju inget kul.

Undrar om jag kanske skulle försöka möblera om lite... Egentligen ska vi göra det ihop, J-man och jag, men han är ju inte hemma just nu och jag skulle nog gilla förändringen. Lite ny energi så att säga! För mycket kan jag dock inte göra som du förstår. Det blir ju ganska tungt för någon som är helt själv. Ska skicka ett litet mess till min älskling och fråga om hur jag ska göra med hans dator kanske? Kanske får jag låta bli ommöbleringen... Men, men... Det vore skönt!


Jag är visst lite snurrig idag! Det är okej det med. Ingenting att gråta över direkt. Däremot är det lite ledsamt att de sista föreställningarna blev inställda. Such is life.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar