söndag 23 oktober 2011

Stör du så dör du ;)

Jag sitter och jobbar för fullt på min slutuppgift för kursen. Inget msn, inget skype, inget facebook eller twitter är tillåtet. Bloggen är undantaget eftersom man ibland behöver en paus från det man gör. Skillnaden är ju att jag inte fastnar på samma sätt när jag skriver ett inlägg. Då skriver jag mitt inlägg och sedan är jag liksom klar.

Det jag gör är en logga och ett mönster för att förklara det extremt kort och inte det minsta uttömmande. Det kommer dock dokumenteras när det är helt klart så det kommer komma upp så småningom. Att börja fota och lägga in bilder på datorn och pilla med det tar däremot lite för mycket fokus just nu.

Så du förstår varför jag är så frånvarande just nu. Fullt upp med allt arbete! Det känns härligt. Däremot är det svårt att hålla sig ifrån att arbeta med andra projekt också när man är helt uppe i skapartagen. Än så länge har jag dock varit duktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar