söndag 9 oktober 2011

Svar på anonym kommentar!

Det är klurigt att veta hur man ska svara ibland när folk kommenterar anonymt. Inte för att det är något fel att göra det däremot, det är ju helt upp till var och en, det är bara klurigt att veta om det är värt ett eget inlägg eller inte då och då. Nu har jag däremot fått en kommentar som jag tycker förtjänar ett eget inlägg som svar!

Anonym frågar varför jag inte följde med J-man på resan till Rom. Svaret är väldigt enkelt! Han reste med jobbet. Arbetsresor (konferens till och med) brukar man inte ta med sin partner på. Nöjesresor gör vi ju så klart tillsammans såvida inte någon av oss har förhinder. Som när J-man åkte till öl- och whiskymässan i Stockholm. Hade jag inte haft föreställning (som tråkigt nog blev inställd visserligen) så hade jag varit där jag med.

Så var det med det... Inga konstigheter, eller hur?

Tummen upp!


2 kommentarer:

  1. Okej :) Hoppas ni åker tillsammans någon gång! Oroligt fint i Italien :)

    SvaraRadera
  2. Tja, det varierar nog från arbetsplats till arbetsplats. På tingsrätten i Nyköping var hela personalstyrkan nyligen i Spanien på tjänsteresa/arbetsresa och då fick de ta med sig familj och respektive. Hoppas att ni kan åka till Rom en annan gång tillsammans :-) Det var trevligt där. ^^

    SvaraRadera