torsdag 6 september 2012

Video: Låt oss svamla om bröst

5 kommentarer:

  1. Ett jättebra svammel om bröst. Jag tillhör kategorin "storbröstad" och det jag har märkt av är att har man inte rätt BH så får man konstant ryggvärk. Jag måste alltid köpa dyrare BH:ar med bättre stöd för att inte få ont i ryggen. Och även om det är jätteskönt att gå utan BH när man är hemma så kan jag inte göra så mycket utan att få ont i ryggen. När jag diskar eller städar så måste jag ha en BH på mig. Så det är en stor nackdel för mig som storbröstad och jag som har ryggproblem ändå liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det med ryggbesvär glömde jag helt att ta upp! Typiskt... Och BH'ar över lag är hutlöst dyrt så fort man vill ha lite kvalité. Ännu mer för er som behöver ordentligt stöd! Bestraffning bara för att man föddes med bröst. Dumt...
      Kanske glömde för att jag också har massor dumma bekymmer med ryggen i och för sig.. Men mina besvär är varken relaterade till sjukdom eller bröst utan snarare en effekt av en stillasittande livsstil i jämförelse med min forna danstillvaro...

      Radera
  2. Hade lite kommentarer:
    1. Det är därför jag har en crosstrainer och inte löpband. Det blir inte lika bouncigt vilket är sjuuukt bra och underlättar träningen. :D
    2. Boobsvett är inte alls skönt och jag freeboobar endast på vintern då det inte är varmt. :P
    3. jag kan säga att jag föredrar att ha bh på mig jämt även fast det alltid inte är så bekvämt eftersom jag annars får ont. för att citera dig som citerar mig gravitationen är inte ens bästa vän. :P
    4. Ska inte bara vara negativ. I love my boobs och de är en stor fördel då de fyller ut kläder väldigt snyggt och man ser mindre fet ut. hahaha :)

    Det var nog det jag hade tror jag :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Boobs rule! Och vi har ju en rad fina bilder på oss där jag drunknar i dina bröst (delvis för att jag är kort, men också för att du gillar att dränka mig i dina bröst). Vi borde verkligen göra ett kollage någon gång...

      Radera
  3. Det är lite skumt hur man kan ha så stora komplex över "två fettklumpar" som du säger. Under många år har jag faktiskt hatat mina små bröst. Att min syster och min mamma (som båda är väääldigt storbystade) hela tiden jämförde mig med min pappa och gav mig andra "fina" små smeknamn pga av mina obefintliga bröst, kan ha sin del i det. På grund av detta föredrar jag att gå runt i BH. Inte för att det är obekvämt utan BH (endast när man är ute och går, gick till affären utan BH i söndags, och det gör jag inte om), utan för att jag helt enkelt inte känner mig tillräckligt vacker. Fast det jobbar jag på. Min make klagar ju på att jag går runt i BH. Han vill att jag släpper lös brösten mer. ;-)

    SvaraRadera