torsdag 20 september 2012

...


Vissa dagar är inte det minsta spännande. Idag var inte riktigt en sådan dag, men inte långt ifrån. Jag tog beslutet att gå till universitetet trots min ständigt svängande hälsa och med mig fick kameran vara. På Dayviews finns en bunt med bilder från vägen till och från uni.

Det är visserligen inte jättespännande med promenader... Fast inspirationen man kan hitta i naturen är helt otrolig. Alla former som träd kan växa i och alla färger löven skiftar mellan den här årstiden. Det är fantastiskt!

Samtidigt känner jag mig mest tung. Det är mycket stress just nu, inte minst för att CSN strular och det är inte riktigt idealt när man försöker få ihop kåravgift, material till uppgifter, bröllop och så gärna lite normala levnadskostnader som mat och sånt samtidigt. Men det ska inte vara lätt jämt, det har jag lärt mig.

Så jag är inte mitt allra piggaste och gladaste jag just nu, men det går framåt. Det gör det alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar