fredag 28 september 2012

Lite materialism på det då!

Via coolstuff.

Köp HÄR
Alltså seriöst! En sådan här vid skrivbordet och man skulle kunna skrämma iväg nästan vem som helst! Bara för att det är kul! Förutom mina vänner då i och för sig.. De känner ju mig... Och de vet också att jag tycker väldigt mycket om vampyrer. Riktiga vampyrer alltså, inte de där glittriga grejerna.

Köp HÄR
Jag gillar regn, det gör jag, men det är inte alltid jag gillar att bli blöt dårå... Fast paraplyer är för det mesta bara tråkiga. Enfärgade och ofta mindre roliga färger också... Och så gillar jag ju stjärnor också! Så ett paraply med lampor som jag kan leka är stjärnor? Ja tack!

Köp HÄR
Jag har redan rosen... Och jag tyckte att det var riktigt kul att sätta ihop den också. Så jag känner att jag gärna fortsätter! Svanen är ju bara för vacker liksom!

Köp HÄR
Kommer du ihåg det där med att jag bakat till J-man och hans kollegor några gånger? I vilket fall skulle jag tycka det var rätt kul att göra en sådan här till dem. Eller några kanske... Experimentera med lite olika smaker på smeten och lite awesome toppings och så... Jag hoppas att de skulle gilla det lika mycket som jag, men de måste de ju nästan! Eller så...

Köp HÄR
Egentligen precis samma grej som slimet i förra pryl-inlägget, men med aromaterapi! Mer vuxet alltså. Fast slime... Undrar varför jag gillar slime? Måste vara det där med värmen. Vi skyller på det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar