fredag 21 september 2012

Ibland vill jag bara ha grejer...

Onödiga saker kan vara så oerhört roliga ibland. Det var dessutom länge sedan jag anammade min inre nörd på bloggen så det är dags igen. Däremot är det massor saker jag vill visa upp så jag delar upp och sprider inläggen över en längre tid. Tror det blir bäst så.

Anyways...  Via Shut Up and Take my Money! Enjoy!

Köp HÄR
Kaffemuggar som ser ut som ctrl-, alt-, del-tangenter! Jag vet inte vad det är, om det är själva formen eller vad de symboliserar, men jag tycker de är sjukt snygga. Stor "vill ha"-faktor helt enkelt. Dessutom lagom många om vi har bara en vän över... Vilket man ju har ibland. Kanske inte lika lämpligt om man har fler vänner över i och för sig, men.. Jag älskar dem. Okej?

Köp HÄR
Det kan vara mitt forna World of Warcraft-spelande som gör mig så förtjust i det här. Det kan också vara mitt lilla beroende av energidryck eller det faktum att jag är väldigt förtjust i färgen... Det kan vara en kombination av alltihop. Hur som helst så skulle jag inte bli ledsen av en bunt sådana här i mitt kylskåp.

Köp HÄR
Behöver jag ens förklara det här? Behöver jag det? För jag tänker inte ens förklara varför det är så awesome. Det är ju så självklart.

Köp HÄR
Åh, nostalgi! Mario, Streetfighter, Zelda, TMNT! Jodå, vi hade ett Nintendo hemma. Så klart. Det var där jag hittade mitt första favoritspel oh det var Streetfighter. Det var där det började och när vi senare skaffade Playstation så blev det Tekken för hela slanten för mig. Tror de flesta håller med mig om att det vore rätt awesome att bära runt block och pennor i en sådan här...

Köp HÄR
Mina favoriter är de längst ner, det är absolut de jag helst skulle vilja ha. Nu är det inte mycket kvar av solglasögon-säsongen visserligen, men då och då är det ju soligt även på vintern. Så varför inte? De gör mig glad helt enkelt. Väldigt glad till och med... Tycker det är ett bra skäl. Lika bra som något annat när det handlar om onödiga ting i alla fall.




1 kommentar: