tisdag 28 augusti 2012

Typ vid liv... Halvt.

Jag började skolan idag. Inte för att jag kommer ihåg mycket mellan feberyran i mitt huvud och mina anteckningar, men ändå. Det drar igång igen och det är spännande! Dessutom har J-man sponsrat mig med en ny kalender igen! Tredje gången jag designar min egen! Älskar det! Den här gången la jag till och med in ett speciellt datum sådär förtryckt i kalendern... Dagen vi gifter oss så klart! Och så skippade jag att skriva in mitt namn eftersom jag ändå kommer byta efternamn då...

Mest har jag dock legat i soffan och halvsovit. Småsurfat på lilldatorn och kommit fram till att jag vill testa Guild Wars 2, men utan pengar blir det ingenting. Jag får vänta som alla andra! Fast nyfiken är jag!

Nu ska jag sova igen... Måste ju bli frisk igen.


2 kommentarer:

  1. Vad spännande. :-) Synd bara att du verkar vara sjuk. :-( Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Åh en sån där egen kalender vore ju bra att skaffa sig. De är dock lite dyra och när man inte får nån csn så får jag nöja mig med en vanlig.
    Har skaffat mig en ny blogg. De andra två (madebyniiina och mittlivsomcatty) är nu helt raderade. Jag kände att jag behövde starta om på nytt.
    Fick veta häromdagen att den andra vita katten (honan) som föddes i samma kull som Pysen hade fått en tumör och kunde inte räddas. Blev lite ledsen men det är inte så mycket man kan göra åt. Hoppas att Pysen mår bra och trivs iallafall!
    Hoppas att du blir frisk snart så du orkar med skolan! See you on campus! :)

    SvaraRadera