fredag 7 september 2012

Det här är fantastiskt!

Jag vet att alla inte följer de sidor jag gör... Men det här kommer nog de flesta se så småningom. Hur som helst så är det helt underbart. En kvinna går i sömnen och gör sådana märkliga saker som folk som går i sömnen gör, så när hennes son råkar hitta henne sömndansandes i köket så filmar han givetvis. Och lägger upp det på youtube.

Sedan visar han det för henne. Så klart.

Enjoy!



Och om J-man någon gång skulle hitta mig sömndansandes i köket (eller någon annan stans) så har han min fulla tillåtelse att filma mig och lägga upp det på internet. Det är bara underbart roligt!

1 kommentar:

  1. Nej så hemskt! :-o Jag gick väldigt mycket i sömnen när jag var yngre (lämnade till och med lägenheten någon natt), men jag hoppas att jag inte gjorde så där. Så pinsamt. :-P

    SvaraRadera