onsdag 2 november 2011

Ursäkta utbrottet...

Jag funderade en stund innan jag publicerade föregående inlägg. Det är ju delvis en ventil för mig, så kanske hade inte allmänheten behövt ta del av det, men samtidigt handlar det om mer än mina frustrationer. En del behöver få det jag har att säga kastat i ansiktet. Gärna bli lite arga, ledsna eller kanske till och med lite rädda. Bara känna något. Börja med en känsla och ta nästa sen. Jag är faktiskt inte elak för att vara elak. Å andra sidan.. Även om jag varit elak bara för att vara elak så är det sak samma. Det är min blogg, jag skriver det jag vill och om läsare blir upprörda får jag väl ta den smällen. Förstår man vad jag vill säga och varför så bör det i och för sig inte vara det minsta problem.




Nej, jag har huvudvärk och mår illa så jag tänker vila. Smyga förbi pojkarna som skriker åt tv'n (fotboll) och lägga mig till och med. Min fokus ligger på att lösa saker och när jag inte kan göra så mycket släpper jag det tills jag kan göra något åt det. Så vila för att må bra är min fokus just nu.

Visst är jag hemsk?

1 kommentar:

  1. Inte är du hemsk!
    Var inget fel på det inlägget. Säkert många som behöver få sig en tankeställare att tjejer/kvinnor inte enbart är ett fodral...

    SvaraRadera