tisdag 8 november 2011

I feel light...

På måndag har jag tid hos optikern. Så skönt att äntligen få bukt med det där! Visst kommer det ta ett tag till, men det är i alla fall början. Nästan så att jag längtar.

Hade ett underbart samtal med J-man också... Den typen av samtal som fick mig att släppa mycket oro och osäkerhet så nu går jag runt och bara njuter. Huvudvärken känns inte lika jobbig och kroppen känns inte lika tung. Saker känns bara jävligt bra helt enkelt. Så fick jag ett jättefint kärleksbrev också!

Känns lite som att jag svävar.

Hela tiden på väg framåt...


2 kommentarer:

  1. härlig känsla det där :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du tog tag i det med synen! Hoppas att det löser sig. :-) Låter väldigt trevligt att du tycks må bättre. Bara att njuta av känslan.

    SvaraRadera