söndag 27 november 2011

Söndag kväll

Nya skor och Pysen

Jag lyckades hitta ett par i alla fall lite varmare skor på superrea idag. Från ca 600 kronor till 150. Så med lite tur slipper jag frysa om fötterna hädanefter. Snygga tänker jag däremot inte påstå att de är... Men det är inte viktigast. Viktigast är mina fötter. Jag har snygga skor också, de fryser jag i visserligen men det är ju så det är med pumps oavsett.
 

Awesome julmust!



Bus fortsätter att vara i vägen så gott han kan och tuggar på sladdar när helst han kommer åt. Eller annat bus... Det han kan hitta på för att irritera sin mamma eller få henne att skratta så hon gråter. Båda pälsbollarna är bra på det. Lite så det är att ha kissemissar. Svårt att inte älska dem...

Älskade J-man spelar Battlefield igen... Lika bra att passa på när han kan liksom. Imorgon åker han iväg och så får vi se hur mycket eller lite han blir borta. Till tisdag helt säkert i alla fall. Skönt att vi haft hela dagen tillsammans idag och bara myst innan. Det känns knasigt när han inte är hemma nu när jag vant mig vid att han är det... Men det går bra. Vi har kontakt så ofta vi hinner ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar