tisdag 22 november 2011

Så göra jag, tydligen

Tur att svett inte syns i cammen...

Precis hemkommen från uni. Jag var i tid, sådär så jag kunde köpa mig ett äpple och en dricka utan att behöva stressa ens till och med. Såg till att inte ha någon väska eftersom jag inte behövde ha med mig mer än nycklar och sånt eftersom vi glaserat keramiken från förra veckan, så det blev inte lika många stopp för ryggens skull heller. Win!

Nu sitter jag med en hel skopa adrenalin i kroppen efter cykelturen hem. Pumpade äntligen däcken innan jag cyklade hem så det rullade på smidigare än innan... Ska göra rent i lådan till missarna och tvinga på mig ett par situps och rygglyft när jag ändå är som en vandrande svettpöl. Så kan jag duscha sen som belöning. Hurtigt värre! Plötsligt händer det som du vet... Men det sitter i attityden tror jag. Och i hälsan är klart.. Den där som pajat min träning alldeles för länge du vet? Cyklandet blir jag i alla fall inte av med så där fick du kroppen! Bara att gilla läget och bli hälsosammare gradvis! Oh yeah!

1 kommentar:

  1. vi får se till och fixa en bättre pakethållare dock xD med en tillhörande cykelkorg ? ;)

    SvaraRadera