söndag 27 november 2011

Den där filmpremiären...



Klippet ovan är från filmen som jag syntes väldigt kort i. Den är väldigt intressant, och då menar jag i högsta grad på ett bra sätt. Vad den handlar om är tolkningsbart. Det är en berättelse som både med bild och text får en att fundera. J-man var så tagen av historien att han inte ens kände igen mig först, trots att de korta sekunderna jag är med är mitt ansikte i närbild. På en bioduk. Det säger lite om hur mäktig filmen är... Fantastisk film.

Egentligen så behöver jag nog inte säga så mycket mer om det... Ett fantastiskt projekt och jag är så stolt över att få vara en del av det, om än en liten del. När Mattias (en av de bakom projektet och en gammal vän) jobbar i Hollywood i framtiden hoppas jag att han kommer ihåg lilla mig och oss andra här i Sverige. För han kommer bli stor. Det är jag helt säker på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar