lördag 26 november 2011

Lördag som nästan känns som söndag

Det har hänt mycket det senaste dygnet känns det som. Fast det kan sammanfattas ganska enkelt...
Igår var jag hemma hos en av J-mans närmre vänner på lugn hemmafest. Med lugn hemmafest menas mycket öl, skratt, lite jäger-redbull och hemfärd först tjugo över fyra på morgonen. Så trevligt var det faktiskt! Det har dock bidragiit till att jag är lite mindre pigg idag som du förstår... Men jag har varit igång och inte mått dåligt för det.
J-man har gett blod idag. Till skilnad från mig så mådde han riktigt bra efter blodgivningen, så han kör på i den mån han kan och får. Jag kommer nog inte försöka igen förrän tidigast i sommar så jag hinner få en stabil kondition igen helt säkert.
Så har vi varit i Norrköping på Cnema och sett en fantastisk premiär på fyra kortfilmer. Alla var väldigt bra och också väldigt olika. Bäst tyckte jag så klart att den filmen jag själv syntes snabbt i... Jag ska berätta mer om den i ett inlägg som inte skrivs med mobilen så att jag kan ta med lite länkar och så också.
Nu ligger jag i soffan, helt utslagen. Pysen stirrar på mig men vill inte kramas. J-man spelar BattleField3 och Bus har lagt sig någon annan stans... Hela familjen i ett vakum på sätt och vis... Det är därför det känns som söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar