måndag 7 november 2011

Lugn helg

Jag var på ännu ett Halloweenparty i lördags, men det var en lugn helg ändå. Väldigt skönt och välbehövligt. Mest massor trevligt. Bara prata med människor är ju faktiskt helt underbart ibland.

Fredagen var det Jonta och Iza som gav oss deras uppmärksamhet. Jonta fyllde år så de var gulliga och bjöd in mig och J-man på middag. Totally awesome liksom!

Lördagen blev det middag hos svärmor. Jonta var tyvärr dålig så Han och Iza kunde inte komma... Så det blev jag, J-man, svärmor och hennes pojkvän. Supermysigt! God mat och trevliga samtal.

Lördagskvällen bar av till Norrköping för mig. Vid det laget var stackars J-man så sliten att han inte hade ork för party. Festen var dock ganska lagom. Jag spenderade kvällen med att prata med underbara människor och skratta tills jag nästan inte kunde andas. Lite så alla fester borde vara tycker jag!

Söndagen sov jag nästan bort... Lyckades nämligen inte somna förrän runt sju på morgonen, så det behövdes. Så blir det när jag dricker ibland. Undrar lite varför eftersom de flesta andra brukar däcka rätt ordentligt efter en partykväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar