tisdag 20 september 2011

Tjurigt då

Jag kan ju börja med att säga att redovisningen gick bra igår. Det är inte därför jag är tjurig. Alls faktiskt. Så att det inte blir några missförstånd här.

Sen i söndags har jag känt av spänningsvärken igen. Den som sitter i ögonen och inte i tinningarna. Nog för att jag är dålig på att använda mina läsglasögon, men det är ju för att jag inte ser ett jota i dem på håll och det gör att jag inte har någon nytta av dem majoriteten av dagarna och när jag väl bör ha dem på mig så har jag glömt att jag borde ha dem. Använde dock mina gamla (som jag ser skapligt i på håll ändå) i söndags en stund och de kändes rätt okej. Jag vet i sjutton hur det ska gå. Optikern är väl inte jättedyr, men om jag ska ha nya brillor igen blir det ju det. Tänker däremot att det borde vara billigare att bara byta glasen i så fall. Eller är jag ute och cyklar nu?


Älskar dock mina nördbrillor utan styrka. Kanske skulle man slänga i nya glas i dem bara? Eller nej.. Eftersom jag inte behöver glasögon hela tiden så kommer jag inte kunna använda dem som accessoar om jag gör så. Det vore ju dumt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar