onsdag 21 september 2011

Blälälälälälälä

Jag är trött. Sådär trött så att jag vill gräva ner mig i ett varmt och mysigt hål i skogen och gå i ide. Fast jag vill inte sova. Jag känner mig som en tjurig femåring som vill vara uppe bara för att trots att ögonen nästan går ihop.


Jag mår inget vidare, men jag har bestämt att jag ska vara frisk imorgon. Det är introduktion till slutuppgiften i kursen och även om jag har awesome klasskamrater som gärna hjälper till när det behövs känns det som att det är allra bäst att vara där. Ifall man har frågor eller så liksom. Dessutom vill jag hänga med Iza imorgon. Okej, är jag för dålig så är jag.. Men jag är inte överrens med det. Så det så!

J-man har hoppat på mig om att jag borde gå till doktorn. Jag har självklart ingen lust. Tror stenhårt att det är stressen som gör mig dålig och vill att den ska få lägga sig lite innan det är dags att slänga pengar på läkarbesök. Men är det inte bättre efter helgen håller jag med om att det är farbror doktorn som gäller. Då har jag fått vila. Okej, inte på lördag. Inte helt i alla fall. Jag ska på 30+30+25-årsfest nämligen. Oavsett om jag får ta det jättelugnt så ska jag dit. Det händer inte ofta liksom...

Nej, nu ska jag kissa och sen ska jag krypa ner i sängen bredvid min övertrötta pojkvän. Skönt att ha honom hemma för en gångs skull... Massor kärlek hela veckan! Tur att jag har honom när annat är jobbigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar