torsdag 15 september 2011

Tid för mig

För första gången på en bra stund nu så sitter jag vid min dator och skriver. Jag har ro till det för en gångs skull! Så härligt! Sen att jag är hemma för att kroppen skriker efter vila och magen vill vända sig ut och in och hälla sitt innehåll över skrivbordet är en annan sak... Vila är dagens nyckelord.

Så jag fyller huvudet med sådant jag gör för att slappna av. Slösurfar, läser bloggar, ser på serier och stickar. Soffan eller sängen kan jag lägga mig i närhelst jag känner att jag behöver sova lite. Man får det när man inte är helt kry.

Jag har en sådan där fuskgrej att sticka med. Det är en bra sak.
Imorgon är det premiär! Genrepet hade vi igår. Det gick som det ska göra. Lite nervöst känns det (redan), men det kommer nog gå bra. Jag är sjukt stolt över det vi arbetat fram i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar