onsdag 21 september 2011

Recensioner...

På pjäsen alltså. Om du är nyfiken så finns de HÄR och HÄR.

Jag tycker att premiären gick bra. Väldigt bra till och med. För egen del missades ingenting och publiken verkade på helspänn, även om det var en oerhört liten publik... Recensionerna känns inte helt rättvisa även om jag inte tycker att de är direkt dåliga så klart. Fast det är väl alltid så att man inte håller med till hundra procent. min uppfattning är ju inte alltid densamma som publikens. Jag har dessutom haft lång tid på mig att tolka och analysera texten på mitt sätt. Huruvida min tolkning når publiken eller inte är ju svårt att veta innan någon sett det arbete man gjort.

Recensenten var för övrigt underbar. Trevligare och mysigare människa får man leta efter! Jag hoppas att hon väljer att komma tillbaka och se oss igen, fast privat. Jag tror vi kan ge ännu fler intryck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar