söndag 25 september 2011

Just det, jag mår också!

Jag mår bättre. Ganska mycket bättre till och med. Okej att jag inte är helt framme än... Men det har gått snabbt de senaste dagarna. Nu tänker jag inte bli sjuk något mer i år. Helst inte på en sisådär fem-tio år heller för den delen. Du vet hur tjurig jag blir av att inte kunna flänga runt och göra allt jag känner för.

Däremot är jag skapligt osams med symaskinen just nu. Kämpar med overallsbyxorna så att de är sicksackade och tillfixade för färgning, men det tyckte min symaskin var en dålig grej. Den hackar och hostar och tråden går av titt som tätt. Jag svär och den fortsätter arbeta mot mig. Vem som är mest envis i slutändan märker vi.. Men det kan vara jag. Har hänt att jag plockat isär grejer och satt ihop dem igen om de inte gör som jag vill.

I värsta fall får symaskinen ett lite väl tidigt avslut på karriären och möjligen en kort flygtur med destination trottoaren och en kort, privat ceremoni på soptippen.

Tjurig tjej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar