måndag 19 september 2011

Lite paus

Det är redovisning och jag sitter och väntar på min tur. Fikapaus mitt i så klart. Välbehövligt, men lite stressande eftersom det är lite jobbigt att vänta. Riktigt kul att se de andras saker dock! Inspirerande.

Jag attackerade en av mina klasskamrater med förfrågan att köpa hennes produkt. Helt underbar! Så när den är klar och köpt så lovar jag att visa upp den, tills dess får du däremot vara nyfiken.

Nu är jag mest nervös över hur mina produkter kommer mottas... Har tre produkter och fyra skisser med mig, så det är förhoppningsvis nog för att tillfredsställa kriterierna för kursmomentet. Man får lite prestationsångest när man ser allt fint de andra gjort också så klart. Alla är så duktiga!

1 kommentar:

  1. Så mycket som du har hållit på att sy tror jag nog att dina grejer är minst lika bra som de andras. :-) Det är bara det att man gärna jämför sig med andra. Men jag håller tummarna för dig. :-)

    SvaraRadera