fredag 24 augusti 2012

Woho!

Internet fungerar på Blackie igen! Än så länge fortfarande inte på min stationära tyvärr... Men ändå. Min lilla älskling fungerar ju som den ska i alla fall. Så jag ska blogga nu. Blogga, blogga, blogga! Och tidsinställa så det blir lite härligt utspritt så klart. Har ju fortfarande nolle-p och min skola börjar dessutom på tisdag också så det är mycket just nu. Som det ska vara!


Som en liten bonus länkar jag till J-mans blogg HÄR också. Det finns inte så mycket inlägg tyvärr och han är dålig på att uppdatera, men om han får lite uppmuntrande kommentarer kanske han får upp lite inspiration. Lite går att läsa i alla fall! Han är så duktig min fina prins!

1 kommentar:

  1. Jag försökte kommentera på J-mans blogg angående frieriet,men det gick ju inte så nu kommer det här :

    Min fina fina svärson nu fick du mig att gråta...men jag har också ett stort leende på läpparna..kram till dig/svärmor :))

    SvaraRadera