tisdag 14 augusti 2012

Roadtrip!

Vi sitter i bilen och åker i rasande (fast fortfarande laglig) fart mot Höör för att hälsa på vänner. Lite miljöombyte såhär innan jobb och skola sätter fart igen. Morgonen har varit katastrofal! Jag vaknade med tjock hals och rinnande näsa, vi blev en timme sena i planeringen och till råga på allt blev jag riktigt dålig när vi väl börjat resan... En riktigt torr hamburgare senare så är jag rätt okej och vi sitter i vanlig ordning och sjunger glatt tillsammans i bilen. Det är så vi är!

Jag har så klart sett att J-man smygbloggade här igår också och jag var jättetjurig för att mina naglar var nymålade just då, för allt jag ville var så klart att slänga mig runt halsen på honom och kramas! Fast det löste sig sen så klart. Han har förresten en helt egen blogg men han är så inaktiv att jag inte velat länka förrän det finns lite att läsa. Däremot kanske jag borde länka så han får lite mer motivation att skriva? Ska fundera på det.


1 kommentar:

  1. Haha, jag är faktiskt född i Höör, men bodde bara där under mina sju första månader i livet innan vi flyttade till Malmö där jag bodde i nitton år ... Vad kul att få komma till Skåne! :-D Hoppas att ni hade det trevligt. :-)

    SvaraRadera