söndag 19 augusti 2012

Landar, fast inte jättemjukt

Vi kom hem i fredags. Blandade känslor hela vägen hem... Vi har haft det så oförskämt bra i Skåne! Inte visste jag att jag skulle trivas så långt ifrån staden, stadsbarn som jag är. Så vi är hemma med mer ro i sinnet än vi hade innan. Tezz hade vi också med oss eftersom hon skulle på bröllop igår.

Någon skön och lugn landning i vardagen blir det dock inte för oss. J-man börjar jobbet imorgon och nollningen drar igång för mig. Jag är fadder, så det är inte jag som ska nollas, men det är mycket som kommer ske under de närmsta två veckorna ändå! Och skolstart även för mig också så klart.


Jag kommer inte göra ett långt inlägg om hur det var i Skåne, jag tänker bara njuta av minnena... Istället får bilderna tala för sig själva och de hittar man på min Dayviews! Länk för den som har svårt att hitta! En sak är i alla fall säker... Det är förbannat vackert i Skåne!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar