torsdag 23 augusti 2012

Underbara nolle-p!

Det är full fart nu kan jag lova. Vill egentligen dela med mig mer och har massor inlägg jag vill skriva (inte bara om nolle-p då), men min dumma dator vill inte längre ha internet. Så här sitter jag med mobilen och är tjurig över det. J-man har inte riktigt hunnit titta på det än så vet inte om han kan lyckas med det jag misslyckats med. Vi får se!

Nolle-p är i alla fall underbart! Det verkar vara ett härligt gäng som börjar på linjen och alla verkar trivas jättefint härligt nog. Det är nu första veckan av två med aktiviteter så alla kan lära känna varandra och vi som är faddrar hjälper till att ha koll och svara på frågor och så vidare.

Igår var det Munchen Hoben (min telefon kan inte skriva tyska "y" tyvärr) och för mig var det den bästa någonsin! Danko Jones spelade! Jag var i extas hela dagen och stod allra längst fram i mitten under spelningen. I alla fall tills publiktrycket tog luften ur mig och jag tyvärr var tvungen att lyftas för att inte bli dålig... Men då hamnade jag längst fram på sidan istället så jag är lycklig ändå. De var så bra!

Det var för övrigt mitt tredje Hoben... Så tre fina glas har jag! Hoppas på fler!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar