torsdag 9 augusti 2012

Kunde ju inte motstå... Nagelpyssel!


Var svårt att inte sätta igång med manikyrer på en gång igår kväll. Än svårare kommer det bli när jag får hem allt från Tradera, men ändå. Äntligen lim att fästa stenarna med! Visst går det utmärkt att använda övrlacket bara, men det är ändå säkrare med nagellim. Lite starkare.

Kan säga att jag förstår alla goda ord om Sehe Vite också... Men det passar inte för fransk manikyr så det fick bli hela naglar. China Gazes Platinum Pearl och vita stenar. Enkelt och pråligt på en och samma gång. Resultatet ser du ju högst upp. Jag känner mig så fin! Kan knappt ta blicken ifrån fingrarna när jag skriver ens, hur fånigt det än låter.

Kunde inte motstå att pimpa tårna heller! Får se hur bra det håller, men blir det lite soligt kan man ju ha öppna skor i alla fall...


1 kommentar:

  1. Tjusigt. :-) Ibland behöver man göra sig lite fin eller i alla fall få känna sig lite extra fin. :-) Och det där att du inte kunde ta blicken från fingrarna låter inte alls löjligt utan helt naturligt. Så blir jag också ibland när jag har fixat till mig för en gång skull.

    SvaraRadera