måndag 12 mars 2012

Working

Förundras gång på gång över hur svettig man kan bli av att sy. Kanske är det koncentrationen som gör det? Hur som helst går det frammåt. Jag har äntligen kommit en liten bit med slutuppgiften, trots rapportskrivning och annat. Samtidigt vill jag sitta och bara titta på bröllopsklänningar, menyer och resor... Inte så konstigt. Många tankar i ett litet huvud.

Det känns som att jag sitter mitt i en orkan. En orkan av känslor och måsten och förväntningar. Spännande dock!


1 kommentar:

  1. Åh, jag har massor med gamla bröllopstidningar om du vill titta i dom! Fick mycket inspiration till mitt eget bröllop ur dessa tidningar.... Och ja, koncentration gör en svettig och varm. Jag blir sjukt varm av att stå och sjunga eller bara sitta ner och skriva en låt.

    SvaraRadera