söndag 18 mars 2012

1 år 2 månader 7 dagar kvar...

Datumet för bröllopet är bestämt. Mellan skolarbete och andra plikter tittar jag på klänningar, slöjor, skor, festlokaler... Lite av varje. Diskuterar olika val med J-man. Visar honom olika klänningsmodeller för att få en aning om vad han skulle tycka om även om beslutet är mitt i slutändan och han faktiskt inte får se klänningen förrän på bröllopsdagen. Pratar färgtema och stil på bröllopet. Ringarna är bestämda för länge sedan och allt handlar mest om pengar just nu. Sådär som det gör när man ska gifta sig och har några saker man inte vill kompromissa med.

Slöja från brudbutiken.se
mycket förtjust i
I sommar ska vi på bröllop också, och fira Ufo och Sara som lovar varandra evig trohet. Kanske blir det även bröllop för min syster och hennes karl nästa år. Det händer mycket nu verkar det som... Helt fantastiskt!

När äntligen april är här och jag har tid med att leva igen kommer mer planer göras och J-man och jag åker till London med hans far och bror och deras respektive. En helg bara, men det ska bli skönt med en ny miljö. Ett avbrott från vardagen. Även om det tyvärr verkar bli en av de där fattiga månaderna.. Så jag ska supa in omgivningen allt vad jag kan. Kostsamma aktiviteter kommer det bli få av. Hoppas jag har min Canon till dess så jag kan ta mycket, mycket bilder i alla fall!

Åååååååh! Så mycket tankar i mitt huvud! Glada tankar så klart, men så många!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till er båda! Är super lycklig för er skull ska du veta! Älskar dig syrran!

    SvaraRadera
  2. Grattis :-D Den där förväntansfulla känslan är otroligt mysig. Men det bästa är när man står framför varandra och lovar varandra trohet. :-) Inget kan slå det. Du har mycket trevligt att se fram emot.

    SvaraRadera