torsdag 1 mars 2012

Jodå, jag lever!

Jag har knappt hunnit landa sen helgen. J-man och jag har nästan inte hunnit ses och bara få vara sen förlovningen, men idag ska vi äntligen få en eftermiddag/kväll helt för oss själva. Första hundralappen sitter på ett helt nytt sparkonto för vårat bröllop just nu också. En symbolisk start. Det känns riktigt bra!

Som du förstår så har jag extra mycket för mig just nu. Jag brukar ju ha mycket för mig, men ändå ha tid att blogga lite i alla fall. Just nu verkar det onekligen inte finnas lika mycket tid... Du som följer mig på twitter och dayviews har fått lite mer uppdateringar även om det varit få där med. Om man inte följer mig på twitter eller dayviews så kan man, om man vill, titta på sidorna här på bloggen. Där finns ju faktiskt både min twitter och dayviews att beskåda om man är nyfiken!


Just nu så spritter det i kroppen av förväntningar, stress, otålighet och en gnutta hunger. Knappt hinner jag med mig själv i svängarna. Men jag är glad! Det är väl egentligen det viktigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar