onsdag 28 mars 2012

Vårmarknad!

Mina produkter på marknaden

Studenterna från mitt program har vårmarknad i Key-huset på Campus Valla idag och imorgon. Det finns verkligen allt möjligt fint! Keramik och läder, silver och mängder annat.. Själv har jag bara tagit med mina smycken i cernitlera. Det är både skrämmande och spännande att göra såhär. Det är ju nu man ser om det man gör är intressant eller inte! I alla fall mer än när sakerna bara ligger hemma och ligger.

Detaljbilder på alla smycken finns. Men jag kommer portionera ut dem i flera inlägg så att det inte blir så mastigt. Jag har gjort ett gäng och några finns ju redan i bloggen.

Marknaden

1 kommentar:

  1. Gud vad snygga! Zoomade in bilden och såg flera stycken som jag ville ha. :-D Går kanske att beställa vid något tillfälle? ;-) De är grymt fina! Hoppas att det gick bra på marknaden. :-)

    SvaraRadera