tisdag 27 mars 2012

I'm alive! Typ

Emo-face
Det känns lite som om en lastbil har kört över mig. Sådär som det kan kännas när man har haft mycket i huvudet ett tag. Det har dock varit en bra period på många sätt, så det är inte så att jag egentligen vill klaga. Jag är mest bara trött.

J-man är iväg på jobb igen och jag har vårmarknad och möte imorgon. Det är efter den här veckan som mitt liv börjar se någorlunda normalt ut igen. Ny kurs börjar då också så saker att göra finns ju alltid hur som. Inte lika intensivt däremot. Inte till en början i alla fall. Det där allmänna missförståndet om att studenter skulle vara lata och bara festa hela tiden... Nej, så är det inte. Många jobbar mer än heltid på sina studier och ingen av oss blir rik för det. Inte så länge vi fortfarande pluggar i alla fall. Att vi tar de tillfällen vi kan att ha kul istället tycker jag inte någon ska hålla mot oss (och det finns massor roliga aktiviteter som inte är alkoholrelaterade också, så tolka inte in någon hobbyalkoholism i det här nu).

Nu har jag massor att göra inför marknaden. Har inte riktigt lyckats lösa hur jag ska förvara alla mina smycken riktigt än... Men det är bara att fixa! Blir svårt imorgon annars.

1 kommentar: