tisdag 13 mars 2012

Nighty night...

Skrivit rapport halva dagen och sedan sytt, sytt, sytt. Skulle ljuga om jag sa att jag inte känner av utmattningen. Kan ärligt säga att jag längtar tills den här kursen är över... Inte för att det är en dålig kurs utan just för att den är så intensiv.

Ville bara gnälla av mig lite. Förlåt för det, men man behöver ju släppa ut lite för att inte bli knäpp ibland.

Nu tänker jag sova och drömma storartade bröllopsdrömmar om J-man! Han är bortrest till på fredag så det får duga med drömmar till då.

Natti, natti!


1 kommentar:

  1. Hej! Apropå bröllopstidningar som vi nämnde för ett tag sen, du kan få mina om du vill ha dem? Det är några stycken. Vi kan ju kanske bestämma träff på Campus Valla, typ i Key-huset nån dag, dvs om du vill ha tidningarna.

    SvaraRadera