onsdag 25 april 2012

Nya ting

Jag har gjort mig av med min tradera-oskuld idag! Med andra ord så har jag till slut vikit mig för vad så många andra gör och handlat lite via tradera. Två nagellack från China Glaze blev det. Längtar efter att få hem dem! De är så fina! Alla lack jag vill ha finns ju tyvärr inte där, men det är en början.

Vi tog oss också till apoteket (J-man körde mig) och inhandlade värktabletter och sådana nödvändigheter till mig. J-man råkade snubbla in på det ganska nyöppnade New Yorker här i stan också och fick med sig ett par byxor ut. Själv investerade jag i en pyjamas på klippet eftersom myskläder är det enda jag har på mig när jag är sjuk och jag börjar tröttna på att sova i J-mans mjukisbyxor...

Lite luft måste man ju få även som sjuk skulle dock ljuga om jag sa att det inte var jobbigt... Nu är det soffläge och jag blev nyss bortskämd med fotmassage.


1 kommentar: