tisdag 10 april 2012

Sexy ass...

Sexy by Sweden letar tydligen efter Sveriges snyggaste röv till en kampanj. Själv är jag tämligen stolt över min bakdel och tycker absolut att den skulle kunna kvala in som en av Sveriges finaste! Det trots att jag inte tillhör de som tränar aktivt eller faller under Bingos val av ålder på modellen. Ja, alla vi över 25 duger nämligen inte. Varför är för mig lite mystiskt eftersom all fokus ligger på bakdelen i denna tävling och ingen ansiktsbild efterfrågas. Är det bara jag som tycker det är märkligt?

Nu kan jag inte ärligt säga att jag egentligen känner mig ledsen över att vara för gammal för det här, men alla (myndiga) personer med en fin bakdel borde väl ha samma rätt att tävla eller? Även transsexuella och varför inte crossdressers också? Eller?

Bjuder på min klädda stolthet i alla fall. Tycker jag att du med kan göra. Vi är alla fina och duger perfekt oavsett ålder! Dessutom så är det bara personlig smak som kan avgöra vad som är snyggt/sexigt och inte så det så.


2 kommentarer:

  1. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really
    enjoyed surfing around your blog posts. In any
    case I'll be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

    my homepage; twink lesbian

    SvaraRadera