tisdag 10 april 2012

Jag tänker inte skriva om London

Det kanske verkar konstigt att jag inte skrivit något om min vistelse i London, men jag har mina skäl. För mycket saker som inte ska nämnas över internet kan man väl säga. Det absolut bästa var dock när bara jag och min älskade J-man var på Hard Rock Café! Dit måste vi gå om och om igen!

Här kommer bilder i alla fall. Och maten är faktiskt viktig... En fantastisk del av upplevelsen ju! Det finns dock mer bilder, de här är bara från min mobil.
























2 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut :)! Tänk att syster din som älskar att resa aldrig varit i london (nåja mellanlandningar räknas inte)! Hoppas ni hade det fint.. blir såklart nyfiken på vad du inte vill skriva eftersom du oftast är öppenhjärtlig med alllt.. ska bli kul att se dig in action på fredag! PS! Vill ha mer bröllopsplaneringsinlägg... inte långt kvar ju för er... drygt ett år ju :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt ni verkade ha det. :-) Skulle gärna vilja besöka London. Får se om det blir någon gång i framtiden. Blev du nöjd över er vistelse där? Är det ett ställe som du rekommenderar att man besöker? :-)

    SvaraRadera