onsdag 18 april 2012

...

Sitter med färg i håret... Liten uppljusning inför våren, men ingen stor förändring. Ska ju inte greja allt för mycket med mitt hår nu när det ska växa och bli långt till bröllopet nästa år. Bara skönt med något litet nu när våren är så långsam!

Funderar över det där med inspiration och olika platser man kan finna den på. Just nu är jag nämligen helt utan och letar för att komma igång igen. Jag kan egentligen hitta inspiration lite varstans men torkan är mer envis ibland... Så tips är välkomna! Ställen jag vanligtvis letar på är i filmer, musik, bilder, andras skapande och omgivningen både inne och ute. Fler idéer?

För övrigt försöker jag hålla mig positiv trots illamående och huvudvärk. Bättre så. Lite ledsen att så få svarade på mina frågor i inlägget "Att utmana och utvecklas" dock... Ingen har svarat egentligen! Vet att min älskling försökt, men ett tekniskt fel tog bort kommentaren så jag fick den inte ens... Sånt gör en lite ledsen det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar